فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
محمد صادق محمد صادق ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
علی عباسعلی عباس، تا این لحظه: 1403 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

فاطمه زهرا گلی از گلهای بهشت

مسافرت وزیارت

1392/5/20 13:02
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

اولین زیارتگاه که می تونه سفراولم هم باشه حرم عبدالعظیم حسنی (ع)که ٢٨روزداشتم .لبخند

این عکس هم درشب لیله الرغایب درحرم انداختیم

 

سفردوم هم به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)به مشهد رفتیم که من  برای اولین بار سوارقطارشدم 

 

سفرسوم هم عیدفطر با عمه مونا رفتیم اردبیل که من تقریبا4ماه داشتم. 

 

سفرچهارم مامانی وبابایی مشرف شدیم کربلاومن برای اولین بار با هواپیما سفرکردیم ما٦عید٩١ رفتیم وروز سیزده بدر برگشتیم که متاسفانه دوربینمون یعنی کیفمان راکه اکثر وسایلای مهم در ان بود را دزدیدن ومن عکس این سفر عظیم را ندارمناراحتنگران

 

سفر پنجم هم دسته جمعی بافامیل ها به مناسبت عیدسعید فطر به شمال رفتیم

سفرهفتم زیارت حضرت معصومه (س)به قم رفتیم شهریور91

 

سفر هشتم هم مهر ماه 91همراه مامانی وبابایی وخاله شیما جون رفتیم پابوس اقا امام رضا(ع)که خیلی به من خوش گذشت وحسابی مامانی وبابایی روخسته کردیم بمیرم الهی اخه من خیلی دوسشون دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..//..............قلبقلب

سفر نهم مشرف شدیم به قم

سفر دهم به زیارت امام رضا(ع) رفتیم

 

حتما عکس های ادامه مطلب را ببینید..............

 

اینم عکسی ازبرگشت از مشهد

 

 

 

اینجا ازباغ الوچه برمیگشتیم که من حسابی افتاب سوخته شدم چه الوهای ترش وخوشمزه ای بود به به!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اینم اثر هنری ازبابامهدی جونم که با شن کنار دریا درست کرده قربون بابای هنرمندم بشم

من وفاطمه جون هم اول صبحی کنار دریا راحت لالا کردیمخوابخوابخواب

 

 

 

شماجیگرخانم ها که عشق کالسکه بودین وتا اماده می شدین دعوا می کردینوخودتونو توکالسکه جا می کردین ما هم مجبور میشدیمو وجفتتون رو می نشوندیم....

niniweblog.com

niniweblog.com

 

اینم عکس فاطمه خانم با ادای نازشماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)